V.36

Denna vecka har vi varit på kontroll hos barnmorskan samt fått en genomgång i amning. Allt såg bra ut som vanligt och jag hade lagt på mig ytterliggare några kilon. Totalt har jag nu gått upp 12kg!! Jag är såå motiverad till att börja träna igen, så fort det är möjligt efter graviditeten. Ser mina extra kilon som byggmaterial till mina kommande muskler :) Längtar efter att kunna röra mig fritt och inte vara begränsad i min kropp. I huvudet är jag fortfarande smal och har ingen mage, så ibland kommer det som en chock när man tror att man ska kunna klämma sig emellan ett smalt utrymme och det tar helt stopp :P

Vi fick göra ett ultraljud hos barnmorskan för att se att bebien vänt sig som hon skulle. Huvudet neråt, men fortfarande inte fixerad. Så kul att det är så kort tid kvar tills vi får se henne på riktigt! :) 
 
Vi har även varit på den sista föräldrarutbildningen, denna gång på BB. Där fick man en bättre inblick i hur arbetet på förlossningen respektive BB ser ut.